שאלות ותשובות

לפני הזמנה

בד"כ המוכר מסתיר את המוצר לכן מופיע מוצר אחר, בוחרים דגם לפי מה שמופיע בתמונות ומידה מטבלת מידות.
יש לוודא כי המחיר תואם (סטייה של עד 10 ₪ זה בסדר) והדגמים לבחירה תואם את מה שמופיע אצלינו.

אנחנו אתר המלצות ולא מוכרים מוצרים, כל המוצרים שאנו מציגים מגיעים ממוכרים שנבדקו על ידינו בקפידה, לוחצים על הקישור שמופיע בכל מוצר ורוכשים.

כן, ללא חשבון אין אפשרות להזמין, אפשר להרשם בקלות דרך הקישור : https://bit.ly/2QYXLh4
ההרשמה קצרה וקלה.

כן, בקישור הבא : https://bit.ly/37MaIS7

איך עוקבים אחרי הזמנה שביצעתי בעלי אקספרס ?

לאחר הרכישה ישלח אליכם מייל עם מספר ההזמנה המאשר את הזמנתכם, אפשר לעקוב אחרי ההזמנות באתר / באפליקציה של עלי אקספרס בלשונית "ההזמנות שלי", שם מתעדכן מספר מעקב.

מוצר שהמלצנו עליו הינו מוצר אמין !
יש מוצרים שנחסמו / שאזל המלאי לכן המוצר מופיע ללא פידבקים.

בכל מוצרי אלי-אקספרס, אנו בודקים את כל הפידבקים ואת המוכרים באופן אישי ולוודא רצינות ואמינות.

עלי אקספרס עובדים עם כל כרטיסי האשראי הבילאומים.

בחלק מהמוצרים חלק מהמוכרים מקבלים PAYPAL (בתוספת עמלה בד"כ)

** פתרון למי שאין אשראי בינלאומי**

לרכוש בדואר כרטיס אשראי בינלאומי נטען של דואר ישראל.

יבוא מוצרים מחו"ל, שערכם עד 75 דולר (לא כולל דמי משלוח וביטוח), באמצעות הדואר או חברות השילוח – פטור לחלוטין מתשלום מסים

יבוא מוצרים שערכם מ-75 דולר ועד 500 דולר – חייבים בתשלום מע"מ וחלקם במס קנייה אך, כאמור, פטורים ממכס.

איכות המוצר מדורגת על ידינו על סמך המידע שאנחנו מקבלים מהמוכר.
המוצרים מדורגים בין A (הנמוך ביותר) לAAA (הכי גבוהה).

לאחר הזמנה

אין כל קשר לסגירת החנות. אלי-אקספרס "נותן את הגב" לכל מוצר שהוזמן.

בכל מקרה של ספק – יש לפנות לשירות הלקוחות של אלי-אקספרס עם פרטי ההזמנה שעשיתם ולציין להם את הבעיה. אלי-אקספרס ייתנו פתרון באפן מיידי כאן.

במידה ויש טעות בהזמנה – קורה לעיתים רחוקות
יש לפנות לצוות המותגים בעמוד צור קשר, אנו נפנה למוכר נבדוק היכן הייתה הבעיה ונעשה כל שביכולתינו לסייע על מנת לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

בכל הזמנה באלי אקספרס, יש למוכרים "זמן עיבוד" (זמן מרגע קבלת ההזמנה ועד הוצאת המוצר למשלוח). זמן זה נע בין 7-14 ימי עסקים

לכן, שימו לב לעדכון סטטוס המוצר. ייתכן ובדקתם מוקדם מדיי ותוך מספר ימים סטטוס המוצר ישתנה ל"נשלח".

מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה המוכר שולח את המוצר ומעדכן את מספר המעקב בעלי אקספרס, כדי לדעת איפה החבילה בזמן אמת יש להעתיק את מספר המעקב לאתר הבא : https://www.17track.net/en  ולהתעדכן במיקום הנוכחי.

במידה ויש בעיה ניתן לפנות אלינו בעמוד צור קשר ונעשה כל שביכולתנו לפתור את הבעיה, במידה ויש צורך נקשר אתכם עם המוכר.
אפשר לפנות אלינו במספר דרכים : מייל, ווטסאפ, טלגרם ועוד. 

זמן הגעת המוצרים מאלי-אקספרס לארץ הינו בין 40-60 ימי עסקים

אלי-אקספרס לא אחראיים על אספקת המוצר מרגע שהגיע לדואר  המקומי, במקרה זה, דואר ישראל בארץ.

חשוב להבין ! מוכרי אלי אקספרס לא מקבלים מאלי-אקספרס כסף עבור המוצר לפני שהמוצר הגיע לידכם. לכן, למוכר חשוב מאד לספק לכם המוצר.

ברוב האתרים ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות, לאחר מכן תתקבל הודעה למייל האם ההזמנה בוטלה או לא ומתי יתקבל ההחזר הכספי.

מרגע ביטול ההזמנה, תוך 21 ימי עסקים תקבלו זיכוי ע"י אתר אלי אקספרס לאמצעי התשלום בו ביצעתם את ההזמנה.

במקרה של ספק או שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של עלי אקספרס.

צרו קשר

נשמח לעזור לכם בכל
בעיה, תמיכה טכנית ושאלה לגביי מוצר
ניתן ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם